New release(s) available for Greek KDE Community

Theo Chatzimichos tampakrap at gentoo.org
Mon Jan 21 11:45:58 UTC 2013

2013/1/15 Petros Vidalis <p_vidalis at hotmail.com>:
> Καλημέρα καλημέρα,
> υπάρχει κάποιος που φροντίζει για τις αναβαθμίσεις της σελίδας
> http://www.kde-el.org
>
> Αν υπάρχει πρόβλημα θα μπορούσα να το κάνω, λόγω οικειότητας με το
> αντικείμενο, αρκεί να μου δωθεί πρόσβαση μέσω ftp στον σέρβερ.
>
> Ευχαριστώ
> Πέτρος

Καλημέρα,

τις αναβαθμίσεις της ιστοσελίδας τις κάνω εγώ. Δεν γίνεται με ftp,
αλλά με κάποιο άλλο tool της διανομής του server, το οποίο tool
φροντίζει να γίνει σωστό migration, καθώς και ταυτόχρονο update πολλών
instances (μιας και στο ίδιο μηχάνημα τρέχουν άλλα δύο drupal
instances). Η καθυστέρηση ευθύνεται στο ότι περιμένω να βγει πακέτο
της διανομής πρώτα. Αν αργεί πολύ τότε συνήθως κάνω εγώ το update του
πακέτου (η διανομή είναι το gentoo, όπου είμαι packager). Υπάρχουν οι
εξής λύσεις:

1) Να σου δωθεί shell access, όπου θα σε προσθέσω στο κατάλληλο group
και θα κάνεις το update με το tool της διανομής, Η διαδικασία είναι
εύκολη. Δεν λύνει όμως το πρόβλημα της καθυστέρησης.
2) Να στήσω FTP και να κάνεις τα updates από εκεί όπως γνωρίζεις.
3) Να αλλάξουμε το email που στέλνει τα notifications και να τα
στέλνει σε εμένα μόνο, μιας και τα updates τα κάνω.
4) Να μην αλλάξουμε τίποτα, αφού έτσι κι αλλιώς τα updates εγώ τα κάνω
για όλα τα instances, απλά συνήθως καθυστερώ γιατί δεν είναι high
priority για μένα

Σε αφήνω να διαλέξεις, είμαι ανοιχτός σε όλα.

Επίσης να επισημάνω ότι τα modules είναι σε git repository, όπου και
πάλι το update γίνεται μαζικά για πολλά instances. Μπορούμε και εκεί
να κάνουμε κάτι ανάλογο, δηλαδή είτε να σου δώσω πρόσβαση ώστε να
κάνεις τα updates είτε να τα μεταφέρουμε κι αυτά σε ftp μαζί με το
υπόλοιπο σύστημα και να κάνεις τα updates όπως γνωρίζεις.

Θοδωρής