Kalispera kai apo mena...

Dimitris Kardarakos dimkard at gmail.com
Thu Feb 7 20:08:04 UTC 2013

On Thursday 07 February 2013 21:07:29 Michail Vourlakos wrote:
> [...]
Καλησπέρα Μιχάλη :)

Η διαδικασία είναι απλή:
- εγγράφεσαι στη σχετική λίστα kde-i18n-el at kde.org (έχω προωθήσει το μήνυμά
σου)

- κάνεις τη μετάφραση του αρχείου που θέλεις (για περισσότερη ευκολία μπορείς
να δημιουργήσεις το project των μεταφράσεων με τον σχετικό οδηγό του Lokalize)

- στέλνεις το αρχείο σου στη λίστα

Προς αποφυγήν επικαλυπτόμενης δουλειάς θα μπορούσες να στείλεις ένα μέιλ πριν
ξεκινήσεις κάποια μετάφραση.

Καλή αρχή.

--
Dimitris