Fwd: Re: fonts

Dimitrios Glentadakis dglent at gmail.com
Wed Aug 21 04:34:26 UTC 2013

Δοκιμασα Liberation Sans και δεν ειναι καλη. Και πριν προσπαθησα να εφαρμοσω αυτο http://www.mageia-gr.org/forum/viewtopic.php?nomobile=1&f=17&t=16 που αναφερεις στο mageia-gr αλλα χωρις επiτυχια γιατι ενω βρισκω τον κρυφο φακελο ~/.fonts.conf και αντιγραφω τον κωδικα που δεινεις, ομως δεν υπαρχη η επιλογη επικοληση. Και την γραμματοσειρα Lucida δεν την βρισκω για να την απενεργοποιησω. Μηπως για το opensuse δεν υπαρχουν;

Το ανοίγεις με έναν κειμενογράφο και κάνεις επικόλληση το κομμάτι που απενεργοποιεί το autohint

 Αν δεν υπάρχει το αρχείο, μπορείς να προσπαθήσεις να το δημιουργήσεις.
Δεν είναι σίγουρο όμως ότι θα σου καλυτερεύσει την όψη των γραμματοσειρών, μερικοί προτιμούν με bytecode interpreter
είναι καθαρά θέμα γούστου.

Την γραμματοσειρά Lucida την είχα βάλει επιπλέον με γραμματοσειρές τις microsoft και μου χάλαγε τη γραμματοσειρά στα κείμενα στις ιστοσελίδες μόνο.
(την έβρισκε και την εφάρμοζε από μόνος του ο konqueror)

Επίσης δοκίμασε τις ρυθμίσεις εξομάλυνσης στις ρυθμίσεις γραμματοσειρών στο systemsettings
Εγώ το έχω τσεκαρισμένο το «Εξαναγκασμός DPI για τις γραμματοσειρές: 96» με 22άρα οθόνη

--
Dimitrios Glentadakis