kubuntu 13.04 [dimitris elder]

Pantelis Koukousoulas pktoss at gmail.com
Thu Apr 25 07:49:48 UTC 2013

Ναι, θα είναι κάτι παρόμοιο όπως αυτή η εικόνα:
http://www.muktware.com/sites/default/files/userfiles/image/Ubuntu/10-10/Kubuntu1010-2.jpeg
(Απλά με άλλο artwork και πιθανότατα μεταφρασμένο στα Ελληνικά).

Δες σε αυτό το screenshot που λέει
"Install this third-party software"

Αυτό είναι (βασικά αν τικάρεις και τα 2 μαζί επίσης καλό είναι).

Χαιρετισμούς,
Παντελής