KDE 4.10.2

dimitris elder dimitriskyrim at gmail.com
Wed Apr 3 19:48:17 UTC 2013

Ναι τρεχω Kubuntu με KDE 4.10.1, και αν θυμαμε καλα περασα απο 4.09 σε 4.10
με καποιο ''backports ppa'' και μετα δεν θυμαμε πως, αλλα περασα σε 4.10.1.
Να ρωτησω κατι εδω;
Δεν ξερω πως πρεπει να εχω τις πηγες μου για να μου ερχονται σωστα οι
καταληλες ενημερωσεις.
Kανω συχνα χωρις να γνωριζω καποιες αλαγες στις πηγες μου, μιας και καποτε
ειχα προβλημα με τις ενημερωσεις (δεν τις ανοιγαν για ενα διαστημα.)

Αυτη τη στιγμη στο ''Other Software'' τα εχω ολα τικαρισμενα εκτος το cd
rom:[Kubuntu 12.10 Quantal Quetzal - Release AMD 64 (20121017.1)] (Μπορω να
μαθω τι ειναι αυτο ακριβως; Μηπως ειναι driver για καρτα γραφικων, τo
τικαρο αυτο η οχι;)

Στα Updates εχω τα παντα τικαρισμενα.

Αυτο που λεω (oxygen transparen) ειναι θεμα οπως ειδα σε ενα video στο
youtybe να εγκαταστητε σε kubuntu 12.10 με τις τρεις παραπανω εντολες που
εδειξα και μετα να το βρησκει: Ριθμησεις συστηματος/ Εμφανιση
εφαρμογων/Στιλ/Εφαρμογες με την ονομασια oxygen transparen και ολα τα
παραθυρα να γινονται διαφανα.

Φιλικα,

dimitris elder

Στις 3 Απριλίου 2013 - 8:47 μ.μ., ο χρήστης Dimitris Kardarakos <
dimkard at gmail.com> έγραψε: