Re: Πρόβλημα τονισμού

Theo Chatzimichos tampakrap at gentoo.org
Tue Mar 27 22:34:02 UTC 2012

2012/3/27 Π. Σκουλουδάκης <panos.panos at gmail.com>:
> Καλησπέρα παιδιά,
>
> υποθέτω οτι είναι γνωστό το πρόβλημα του τονισμού σε εφαρμογές του kde
> (Kwrite) που ο τόνος προ-ηγείται του γράμματος.
>

> Το παρακάτω είναι paste απο το Kwrite
>
> "Καλησπ´ερα παιδι´α,
> υποθ´ετω ´οτι ε´ιναι γνωστ´ο το πρ´οβλημα τονισμο´υ σε εφαρμογ´ες του kde"
>
> Υπάρχει κάποια λύση σε αυτό το ενοχλητικό θέμα?
>
> Ευτυχώς δεν παρουσιάζεται στο Libre Office και σε εφαρμογές μη
> ενσωματωμένες στο KDE
>
> Ευχαριστώ,

Καλησπέρα,

το πρόβλημα είναι γνωστό (υπάρχει εδώ και χρόνια) αλλά δεν ξέρω αν το
έχει κάνει κανένας report και δεν νομίζω να διορθωθεί ποτέ. Είναι
εντελώς random, και σε παλαιότερες εκδόσεις εμφανιζόταν πιο συχνά. Το
πρόβλημα είναι στο Qt σίγουρα και όχι στο KDE γιατί έχω δει άτομα να
έχουν το ίδιο πρόβλημα με non-KDE και Qt-only apps. Λύση δεν έχω βρει,
αυτό που κάνω εγώ είναι να γράφω σε ένα άλλο παράθυρο (ή πρόγραμμα, πχ
στο yakuake) ένα γράμμα με τόνο. Όταν επιστρέφω στο προηγούμενο app
μου δουλεύει κανονικά