KDE 4.7.4 (4.8) openSUSE 12.1

Kostas Koudaras warlordfff at gmail.com
Sun Jan 29 11:15:42 UTC 2012

2012/1/29 Theo Chatzimichos <tampakrap at gentoo.org>:

> Έχω ακριβώς το ίδιο πρόβλημα σε openSUSE και όχι σε Gentoo, θα το κοιτάξω από
> αύριο και θα σου πω αν έχω νεότερα
> --
> Theo Chatzimichos (tampakrap) | blog.tampakrap.gr
> Gentoo KDE/Qt, Planet, Overlays

Χτες στο Release που αναβαθμίσαμε το μικρό μου κατι τέτοιο έπαιξε και
σε εμενα, το εφτιαξε ο Αντωνης κάτι παίζει νομίζω με κάποια πακέτα που
δεν είναι ακόμα έτοιμα για το openSUSE(το λέει και στο wiki ούτως η
άλλως) πάντως τώρα παίζει μια χαρά και τα σπάει. Με τον καιρό καθώς θα
φτιάχνονται και τα πακέτα που δεν είναι ακόμα έτοιμα θα προχωράει...

--
http://opensuse.gr
http://amb.opensuse.gr