KDE 4.7.4 (4.8) openSUSE 12.1

George Bratsos bratsaki at gmail.com
Sun Jan 29 09:45:28 UTC 2012

Καλημέρα,

Αναβάθμισα σε KDE 4.8 SC upstream το openSUSE μου. Ο υπολογιστής μου
άνοιγε κανονικά χωρίς να χρειάζομαι να κάνω log in.

Τώρα πλέον μου βγάζει μία γκρι οθόνη για να κάνω login και με ένα
παράθυρο κάτο αριστερά το οποίο αφού κάνω login μένει και στην
επιφάνια εργασίας μου. (κατα τ' άλλα όλα δούλευαν κανονικά εκτός του
PIM)

Δοκίμασα να διαγράψω τον .kde φάκελο και να επανεκκινήσω ή να κάνω log
out και μου βγάζει ακόμα το ίδιο παράθυρο.

Έκανα downgrade στο προηγούμενο upstream KDE 4.7.4 πάλι με repo από το
openSUSE στο οποίο δεν είχα κανένα απολύτος πρόβλημα μήπως και
διορθωθεί αλλά συνεχίζει να μου βγάζει αυτή την οθόνη και το
συγκεκριμένο μήνυμα.

Έκδοση KDE:
etern4l at linux-tl45:~> kde4-config -v
Qt: 4.7.4
KDE Development Platform: 4.7.4 (4.7.4) "release 5"
kde4-config: 1.0

--
George Bratsos
Etern4L @Freenode