Οργάνωση openSUSE Colaboration Summer Camp 2012

Athanasios-Ilias Rousinopoulos zoumpis at gmail.com
Wed Apr 25 19:18:19 UTC 2012

 Καλησπέρα σε όλα τα μέλη της λίστας!

 Στο τελευταίο meeting της κοινότητας   Ελληνικής Κοινότητας openSUSE
συζητήθηκε η Οργάνωση του
 openSUSE Collaboration Summer Camp 2012. Επειδή ο καιρός θα πλησιάσει
 καλό είναι να οργανωθούμε και να μην χάσουμε την μπάλα.

 Με το μέντορα μου στο GSOC χρησιμοποιούμε ενα εργαλείο διαχείρησης
 έργων (Project Management Tool) το Trello [1] .
 Ειναι αρκετά χρήσιμο εργαλείο για δουλεία collaboration tasks. Για το
 πώς λειτουργεί και το τί ακριβώς είναι παραθέτω τα ανάλογα link  [2]
 ,[3], [4].
 Να τονισθεί οτι μπορείτε να κάνετε login κατευθείαν και με gmail account.

 Έχω δημιουργήσει έναν "Πίνακα" με τίτλο "openSUSE Collaboration Summer
 Camp 2012" .

 Όσα άτομα σκοπεύουνε να συμμετασχουνε στην οργάνωση του Summer Camp
 2012 ας κάνουνε έναν λογαριασμό στο Trello.

 Μετά την δημιουργία λογαριασμού , απαντήστε στο mail ακολουθώντας την
 εξής φόρμα :

 E-mai εγγραφής στο Trello  :

 Tasks*  :

 Links

 [1] https://trello.com/
 [2] https://trello.com/about
 [3] http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=aaDf1RqeLfo
 [4] http://www.youtube.com/watch?v=SUiOWHoslwI

 * Μετά την είσοδο στο σύστημα , θα εμφανιστούν τα tasks που μπορεί να
 συμμετάσχει ο καθένας.

Have a lot of fun - Enjoy  openSUSE Collaboration Summer Camp 2012 ;)

--

Rousinopoulos Athanasios-Ilias

-- About Me--
http://zoumpis.wordpress.com