[Digikam-users] No other theme than 'default'

Marie-Noëlle Augendre mnaugendre at gmail.com
Tue Dec 13 20:03:05 GMT 2011

Thing is I don't use KDE, but XFCE ... Isn't there another way to get them?
That's not a problem in Digikam main window; but in the lighttable window,
picture properties are white upon a white background, so I can't see
anything!

Marie-Noëlle

Le 13 décembre 2011 20:38, Gilles Caulier <caulier.gilles at gmail.com> a
écrit :

> Themes are managed by KDE theme manager now.
>
> Install Theme manager from KDE control center, more color scheme will
> be available. You will be able to download new one from internet...
>
> Gilles Caulier

> "Par

Une galerie photos, un blog ... pourquoi pas ? Webmaster en
herbe<http://www.webmaster-en-herbe.net/>

Parcourez les Cévennes à ma façon : Cévennes
Plurielles<http://www.cevennes-plurielles.com/>

Et toutes mes autres publications à partir de ma page d'accueil
générale<http://www.marie-noelle-augendre.com/>