[Digikam-users] FINAL? UPDATE: !!!!!!!!!!!!!!!!! B U I L D I N G D I G I K A M F O R D U M M I E S !!!!!!!!!!!!!!!! on Ubuntu

Marie-Noëlle Augendre mnaugendre at gmail.com
Wed Aug 24 16:37:31 BST 2011

2011/8/24 Marie-Noëlle Augendre <mnaugendre at gmail.com>:
> At line 82 I have: ADD_SUBDIRECTORY(doc)
> The subdirectory doc exists, with only 3 subfolders in it, no files at
> all. How should have they come?
>
> Marie-Noëlle

And same thing for the extra subfolder. Only the core subfolder has a
CMakeLists.txt in it!

Marie-Noëlle

--
Une galerie photos, un blog ... pourquoi pas ? Webmaster en herbe

Parcourez les Cévennes à ma façon : Cévennes Plurielles

Et toutes mes autres publications à partir de ma page d'accueil générale