amarok crashed

Hans Indewey Gerlings hansjeindger at casema.nl
Thu Jul 10 17:19:40 UTC 2008

Het geluid van amarok was heel zacht. Ik heb hevig geprobeerd dit wat
luider te krijgen. Te veel en te lang misschien.? Op een goed moment
kwam het  bericht op het scherm dat amarok gecrashed was en daaronder
een hele lijst, in  voor mij onbegrijpelijke taal, van  wat er fout
gegaan was, of de stappen die ik had ondernomen. Ook de melding dat ik
dit kon verzenden ter reparatie. Maar ik moest eerst een account
aanmaken en kon het bericht in concept opslaan. Account gemaakt, maar
het concept is niet meer te vinden. Ik heb Kubuntu en linux.
Kunt u mij helpen en misschien van u uit herstellen. Ik ben ook
tegelijkertijd wat inkomende e-mail kwijtgeraakt. Bij voorbaat dank!

J.Th Indewey Gerlings