Karacsonyi kepeslap

Kiss Judit judy at freemail.hu
Thu Dec 20 20:09:18 UTC 2007

Szia!

Mar csak 4 nap es itt a Karacsony, en pedig talaltam a szamodra egy oriasi ajandek forrast!
Egy warez oldalrol lenne szo, ahol mindent megtalalsz es ez tenyleg mukodik!
Erdemes tobb napra regisztralni, mert innen korlatlanul es gyorsan tolthetsz le regi es uj cuccokat egyarant, ami azert nagyon ritka!
Premier filmek, dvd filmek, jatekok, xxx, ebook, zene, minden van!!!
En azt szoktam csinalni, hogy ejszakara berakom a 30-40 giga letoltest es reggelre le is er, mert itt korlatlan sebesseggel, korlatlan mennyisegbe
tolthetsz!
Szerintem nezd meg mert megeri! A cime: http://karacsony.hopto.org

Ha tetszik akkor add tovabb az ismeroseidnek es ird meg, hogy milyen szerinted!

HTTP://KARACSONY.HOPTO.ORG | HTTP://KARACSONY.HOPTO.ORG | HTTP://KARACSONY.HOPTO.ORG | HTTP://KARACSONY.HOPTO.ORG

Koszonjuk, hogy elolvastad levelunk, melyet a netconsulting.com DM rendszere segitsegevel juttattunk el hozzad.