Re: Krita magyar fordítás

Meskó Balázs mesko.balazs at fsf.hu
Sat May 22 10:50:43 BST 2021

Szia!

A KDE fordításának koordinátora Kiszel Kristóf (ulysses at kubuntu.org), ha
segíteni szeretnél a fordításban, akkor az a szokás, hogy letöltöd az
érintett PO fájlt (jelen esetben innen:
https://l10n.kde.org/stats/gui/trunk-kf5/team/hu/krita/), lefordítod,
majd elküldöd neki, és lektorálás után beküldi az SVN-be.

Nem tudom mennyire vagy egyébként tisztában a fordítás folyamatával, így
ha még nem tetted meg, akkor érdemes elolvasni a Fordítást HOGYAN
leírást: https://wiki.hup.hu/index.php/Ford%C3%ADt%C3%A1s_HOGYAN.html

Illetve ha bármilyen kérdésed merül fel (fordítás folyamata, eszközök,
stílus, terminológia stb.), akkor ezen a levelezőlistán kívül tudom
ajánlani a Matrix- vagy Telegram-csoportunkat (mostanában inkább a
Matrix aktív):

  * Matrix: https://matrix.to/#/#openscope:grin.hu
    <https://matrix.to/#/#openscope:grin.hu>
  * Telegram: https://t.me/joinchat/SR_wLdofMHrXpplY