Re: Fordításhoz való csatlakozás

Kristóf Kiszel ulysses at kubuntu.org
Mon Nov 2 22:30:10 GMT 2020

Kedves Ismeretlen!

Először is bizonyítanotok kell, hogy hosszú távon és megfelelő minőségben
tudtok fordítani. Ehhez töltsetek le egy-egy kiválasztott fájlt (a
https://l10n.kde.org/stats/gui/trunk-kf5/team/hu/ oldalon lehet válogatni),
fordítsátok le, és küldjétek el nekem. Én ellenőrzöm, és feltöltöm SVN-be.
Ha kitart a lelkesedés legalább egy hónapon át, akkor léphetünk tovább.

Üdvözlettel,
Kiszel Kristóf