[Kde-i18n-sr] KDEov kalendar i srpski praznici

Часлав Илић caslav.ilic на gmx.net
Уто Јун 17 13:34:00 CEST 2010

> [: Часлав Илић :]
> [...] (У ствари, нисам сигуран ни да би требало разни да предају преко
> Џона, није баш био одређен ту, тако да ћемо му можда послати ђутуре кад се
> уверимо да ради.)

Одговорио Џон како шта да распоредимо, и рекао њему да се пошаљу датотеке:

http://lists.kde.org/?l=kde-i18n-doc&m=127672196810227&w=2

Значи, Слободан нек' назове оно што уради holiday_rs_LL_orthodox (извињавам
се ако сувише претпостављам :), Далибор може на основу тога да направи
holiday_ba-srp_LL_orthodox (и ијекавизује све), а ја ћу да развијем на све
четири варијанте. Имена датотека треба да имају буквално LL на месту језика,
то се смени са свим sr на ... при развијању.

Ко шта направи може и директно да преда под
trunk/l10n-kde4/sr/internal/data/kholidays/; значи баш овако,
не .../l10n-support/..., не .../sr/data/.... (Под
<грана>/l10n-kde4/sr/internal/ нам стоје грански-зависне специјалне ствари
које се развијају на варијанте.) Пошто се сагласимо да је све на месту, ја
развијем па пошаљем Џону.