[Kde-i18n-sr] KDEov kalendar i srpski praznici

Часлав Илић caslav.ilic на gmx.net
Нед Јун 13 13:50:12 CEST 2010

> [: Slobodan Terzić :]
> [...] da li i koliko mi kao prevodioci možemo da učnimo da se i naš
> kalendar pojavi među ostalima?

Да, и тотално. (Као и иначе у КДЕ-у :)

> Nisam preterano tehnički potkovan da bih to mogao sam da izvedem, ali
> ukoliko postoji način i ima još zainteresovanih za ovo, rado ću se
> angažovati koliko umem i znam. ;)

Пре једно две недеље, одржавалац календара је баш позвао преводиоце да
дораде и додају празнике из својих окружења, и дао неке смернице:

http://lists.kde.org/?l=kde-i18n-doc&m=127513253509229&w=2

Технички део (приправљање датотеке holiday_rs_sr) ми не изгледа баш сасвим
просто, мада зависи од сложености празновања. Тако да би свакако могао да
сакупиш шта од празника има и када се празнују, а ако после не иде с
техникалијама, видео бих ја у неко доба да растумачим то. (Овај Џон делује
предусретљиво, да би можда и њему могли да се испоставе слободно пописани
празници, али да не давимо човека без преке потребе.)