[Kde-i18n-sr] kde-l10n-sr-4.4.80, samo 4,5 kB ???

Slobodan Terzić githzerai06 на gmail.com
Уто Јун 10 14:47:48 CEST 2010

Pozdrav,

Prvo: kod mene su, maltene, i git i svn iz git-a i svn-a. :)
Tako da: da, beta2 je instalirana pod /usr i radi odlično.

Drugo, kompilacija i pravljenje paketa se radi isključivo u fakeroot
okruženju, uz pomoć skripte kojom gradim paket još od 4.1. Jedino što
je moguće jeste neka nova zavisnost o kojoj sam neobavešten..... :/

E, sad, dakako, primetićeš da se u navedenoj poruci greške ne radi o
apsolutnoj putanji, već ima i (barem smatram) bitan prefiks i sufiks:

file:///usr/share/apps/ksgmltools2/customization/dtd/kdex.dtd:101

gde misim da navodi red u datoteci (101.) koji upućuje na nedostajući
%DocBookDTD; zbog kojeg kompilacija ne uspeva. Uz to, deluje kao
standardan URL po KIO file:/// nomenklaturi.

Nisam stigao da probam kompilaciju bez dokumentacije, ali u toku
večeri bi trebalo da dobijem još podataka (standardan način testiranja
je kompilovanje nemačkog lokalizacionog paketa, ako on radi onda je
sistem dobar - čisto da ne bude da ih samo kinjimo za sve ;) )

Pozz,
Githz.

Током 10.6.10., Часлав Илић <caslav.ilic на gmx.net> је написао: