[kde-i18n-ro] Noutati pe site: Tutorial KHello, biblioteca virtuala

Claudiu Costin claudiuc at kde.org
Tue Aug 31 21:02:57 CEST 2004

       Dragi prieteni,

  Daniel Ionescu a tradus cu ceva timp in urma
tutorialul KHello [1] pentru cea mai simpla aplicatie
de KDE. Numai de curind am reusit sa ma ocup de el, sa-l "periez"
si sa-l pun pe site. Il puteti citi in sectiunea de articole
aici [2].

  Radu Bolovan mi-a transmis lista CD-urilor pe care le poate imprumuta
spre copiere celor din Ploiesti si imprejurimi (Prahova):
Fedora Core 2 si 1, Madrake 10, 9.1, 8.0. Informatiile complete
le gasiti in Biblioteca virtuala [3].

[1] http://developer.kde.org/documentation/tutorials/khello/khello.htm
[2] http://www.ro.kde.org/articole/khello.html
[3] http://www.ro.kde.org/download/library.html