Re: نیاز به کمک برای شروع کار

Mohi Mirdamadi mohi.pub at gmail.com
Thu Mar 24 09:21:26 GMT 2022

متشکرم دوستان

خوشحالم از آشناییتون و به تیم خوش اومدید. :)

سال نوی خوبی براتون آرزو میکنم و امیدوارم با کمک شما بزرگواران بتونیم کار
رو آرام آرام پیش ببریم. من در هفته آینده سعی میکنم روند کار رو به صورت واضح
براتون بگذارم. بسته‌های ضروری رو پیشنهاد میدیم و البته اگر دوست دارید
میتونید روی نرم‌افزار محبوب خودتون هم کار کنید.

سپاس فراوان :)
موهی
تیم بومی‌سازی کی‌دی‌ای

‫‪sohrab behdani‬‏ <‪behdanisohrab at gmail.com‬‏> در تاریخ پنجشنبه ۲۴ مارس
۲۰۲۲ ساعت ۱۳:۴۶ نوشت:‬

--

This e-mail has sent via Kontact/Kmail <http://kontact.kde.org/> in Kubuntu
<http://www.kubuntu.org/> Linux <http://en.wikipedia.org/wiki/GNU_Linux>

Please consider the environment before printing this e-mail.