Re: نیاز به کمک برای شروع کار

Erfan Kheyrollahi ekm507 at gmail.com
Thu Mar 24 09:14:22 GMT 2022

درود. سپاسگزارم.
می‌تونیم گروه رو دوباره فعالش کنیم. لازم نیست حرکت خیلی بزرگی انجام بدیم از
اول و کم‌کم شروع می‌کنیم.
من از نسخه‌های ۵.۲۴ و ۵.۲۲ استفاده می‌کنم.
قبلا نسخهٔ ۵.۲۲ را فارسی نصب کرده بودم ولی ایرادهای زیادی داشت و همین باعث
شد بخوام ترجمه رو آغاز کنم! برای این کار احتمالاً نسخهٔ توسعه دهندهٔ KDE
neon فارسی را روی سیستم نصب کنم.

میشه لطفاً راهنمایی‌های برای شروع کار بگید؟
--
با احترام
عرفان خیراللهی