نیاز به کمک برای شروع کار

Erfan Kheyrollahi ekm507 at gmail.com
Sun Mar 20 19:54:09 GMT 2022

سلام به گروه رایانامهٔ کی‌دی‌ای فارسی!

من بسیار به میزکار کی‌دی‌ای علاقه‌مندم و به تازگی تصمیم به مشارکت در
محلی‌سازی و ترجمهٔ فارسی میزکار کی‌دی‌ای گرفته‌ام و برای آغاز کار نیاز به
کمک دارم.

- نمی‌دانم کار را از کجا شروع کنم.

- نمی‌دانم از چه ابزارهایی باید استفاده کنم و نحوهٔ کار با آن‌ها چگونه است.

- جامعهٔ کی‌دی‌ای فارسی را نمی‌شناسم. امیدوارم من را پذیرا باشید. آیا همهٔ
ارتباط افراد در این فهرست رایانامه انجام می‌شود یا این که گروه‌های
تلگرام/ماتریس/IRC/فروم اینترنتی/غیره نیز وجود دارند؟

- برخی از نرم‌افزارها مثل Konsole ، Kate ، Kwrite، Okular مشکلاتی در نمایش
زبان فارسی دارند. ممکن است برای گزارش‌دادن این مشکلات و در صورت امکان
برطرف‌ساختن آن‌ها به من کمک کنید؟ آیا این سؤال را در جای درستی پرسیده‌ام یا
این گروه برای پشتیبانی فنی از زبان فارسی نیست؟

--
با آرزوی سلامتی و شادی
عرفان خیراللهی