Re: Μεταφραστική ομάδα KDE

Petros Vidalis pvidalis at gmail.com
Wed Jul 26 12:32:04 UTC 2017

Καλησπέρα καλησπέρα,
αρχικά μπράβο Δημήτρη για το ζήλο και τις ιδέες. Το να βγούμε λίγο προς τα
έξω είναι το ζητούμενο μας νομίζω, οπότε ότι συμβεί θα συμβάλει θετικά.

Τα *translation meetups* έχω την εντύπωση πως είναι πολύ καλή ιδέα και
μπορώ να βοηθήσω.

Για την εκδήλωση της fosscomm, είναι λίγο μακριά για να μπορώ να γνωρίζω το
διαθέσιμο χρόνο μου.

Πέτρος

Στις 26 Ιουλίου 2017 - 3:08 μ.μ., ο χρήστης Dimitris Kardarakos <
dimkard at gmail.com> έγραψε: