[kde-i18n-el] Μετάφραση του Plasma Mobile, πως γίνεται;

Efstathios Iosifidis iefstathios at gmail.com
Wed Jul 29 07:10:27 UTC 2015

Έγραψα στην άλλη λίστα που εμφανίζεται ενεργή αλλά δεν έχω λάβει
απάντηση, οπότε το προωθώ και εδώ.

Είδα την εμφάνιση του Plasma Mobile στο τελευταίο συνέδριο και ρώτησα
πως μπορώ να βοηθήσω στην μετάφραση. Μου υπέδειξαν την σελίδα
http://i18n.kde.org/team-infos.php?teamcode=el

Και μου είπαν να ρωτήσω στην λίστα αυτή που είναι ενεργή για το πως
μπορώ να βοηθήσω στην μετάφρασή του.
Θα μπορούσε κάποιος να μου υποδείξει πως γίνεται;
Να με βοηθήσει ώστε να ξεκινήσω τώρα που είναι καλοκαιράκι και υπάρχει
και ελεύθερος χρόνος;

Ευχαριστώ,
Στάθης

--
http://www.iosifidis.gr    http://linkedin.iosifidis.gr

Great leaders don't tell you what to do...They show you how it's done.
Power corrupts. Absolute power corrupts...absolutely.