[kde-i18n-el] Fwd: Fwd: Re: kabc.po

stelios sstavra at gmail.com
Tue Jan 8 11:09:18 UTC 2013

2013/1/8 Dimitrios Glentadakis <dglent at gmail.com>

> **
>
> Στις 07/01/2013 13:02:05 stelios έγραψε:
>
> Πάει ο Καποδίστριας. Τώρα έχουμε Καλλικράτη Επίσης οι διευθύνσεις είναι
> ανεξάρτητες από τον παραλήπτη. Έτσι αντί για νομό, μια ταχυδρομική
> διεύθυνση για να είναι πλήρης τουλάχιστον στην Ευρώπη, χρειάζεται τα πεδία
> (* υποχρεωτικό) (** όχι για Ιρλανδία) *Διεύθυνση/κοινότητα/οικισμός *Πόλη
> (Δήμος) (locality) **ΤΚ Περιφέρεια (region) Χώρα
>

> Σωστά Καλλικράτης τώρα, να δω πότε θα σταματήσουν να τα αλλάζουν.
>

> Πάντως οι νομοί δεν έχουν καταργηθεί και προσδιορίζουν πάντα την τοποθεσία.

> [...]
Ναι, μπορείς να έχεις και τα δύο.
Δήμος/Πόλη είναι το ίδιο πράγμα.
Ο δήμος και το ΤΚ είναι τα μόνα πεδία στη διεύθυνση, που δεν περιέχουν
αμφισημίες.
Η Μηλίτσα Μεσσηνίας ανήκει στο δήμο Μεσσήνης και η Μηλίτσα Καστοριάς στο
δήμο Ίωνα Δραγούμη.
Αν έχεις και το ΤΚ, έχεις μια πλήρη διεύθυνση.
Οπότε η χρήση του region εναλλακτικά με το ΤΚ είναι επίσης εντάξει,
αλλά δεν ξέρω αν αυτό διευκολύνει το ταχυδρομείο.
Θα μπορούσαν βέβαια να είναι όλα με tags, ώστε να διαχωρίζονται με σαφήνεια
τα επίπεδα διοικητικής οργάνωσης.

Stelios