[kde-i18n-el] Καλησπέρα και εδώ... Για online το σκεφτόμαστε;

Michail Vourlakos mvourlakos at gmail.com
Mon Feb 11 16:12:30 UTC 2013

> άντε γιατί γράφω και από το νοσοκομείο (είδα και έπαθα να συνδεθώ με
> την κάρτα ralink του netbook) αύριο θα κάνω εγχείρηση διαφραγματοκήλης,
> ας μην χαλάμε τις καρδιές μας :D
Δημήτρη χίλια περαστικά και θα πάνε όλα καλά, σύντομα κοντά μας ξανά...

> [...]
>
> Ο Στελιος έχει ρίξει πάρα πολύ δουλειά στις μεταφράσεις (κοντεύουμε να
> μπούμε στην πρώτη δεκάδα)και ειλικρινά δεν έχω ξαναδεί τέτοιο όγκο σε
> συνδυασμό με την ποιότητα. Έχω την εντύπωση ότι με ένα εργαλείο τύπου
> trasniflex δεν θα μπορούσε να βγάλει αυτή τη δουλειά και όχι γιατί
> φταίει το transiflex αλλά θα στερούνταν την ευελιξία και τη δύναμη του
> svn.
>
> Ενω λέω αυτά, δεν θα ήθελα να υπολογίζω μόνο τον εαυτό μου και την
> προσωπική μου εξυπηρέτηση. Δεν έχω κανένα πρόβλημα πχ στο μέλλον να
Εδώ θέλω να πω ότι ειλικρινά δεν είχα ποτέ στο μυαλό μου να αμφισβητήσω
εγώ τη δουλειά που έχει
γίνει στην ελληνική μετάφραση από την ομάδα. Ειλικρινά αν κάποιο από τα
μηνύματα μου δίνει αυτή την εντύπωση
θα ήθελα να ζητήσω πραγματικά συγνώμη...

> Μιχάλη καταλαβαίνω την απογοήτευσή σου κυρίως επειδη είναι πρωτες
> μέρες αλλά μην πικραίνεσαι άδικα, δεν υπάρχουν κακές διαθεσεις σε
> διαβεβαιώ για αυτό, και πολλές φορές όπως θα ξέρεις τα λεγόμενά μας
> έχουν διαφορετική ηχώ όταν είναι γραπτά. Εξ άλλου συζήτηση κάνουμε,
> δεν επιβάλλει κανείς τίποτα.

Για την έντονη αντιπαράθεση που είχα με το Στέλιο ειλικρινά δεν κρατάω
κάτι, το μόνο που κρατάω είναι
ότι δύο άτομα με έντονες απόψεις επιχειρηματολογούν προσπαθώντας απλά να
εκθέσουν τις απόψεις τους.
Αν δείτε τα προηγούμενα μηνύματα μου μπορείτε να δείτε ότι απλά
υποστηρίζω ότι αυτή είναι η προσωπική
μου άποψη που πιθανόν δεν έχει καμία ισχύ γιατί ακόμα δεν έχω δείξει
στην ομάδα έργο. Το ότι οι κοινότητες
ανοιχτού λογισμικού λειτουργούν με meritocracy είναι κάτι που πλήρως
αποδέχομαι και υποστηρίζω,
και έτσι πρέπει κατά τη γνώμη.

Κάτι που πρέπει να προσθέσω εδώ, δεν υποστήριξα ότι πρέπει να
χρησιμοποιηθεί το transifex, δεν δουλεύω
στην transifex ούτε έχω κάποιο ίδιον όφελος. Το ανέφερα ως παράδειγμα
επειδή έτυχε να το χρησιμοποιώ σε
ένα από τα τα τελευταία μου project και μου έχει λύσει τα χέρια.
( https://www.transifex.com/projects/p/WorkFlow_Project/ ).

Επίσης δεν έχω την άποψη να εγκαταλειφθεί ο υπάρχον τρόπος λειτουργίας
(κάτι που με την έντονη αντιπαράθεση δεν σημειώθηκε)
αφού δεν αμφισβητώ την ποιότητα της μετάφρασης και την αυξητική τάση
της. Στο μυαλό μου είχα περισσότερο
ένα συμπληρωματικό εργαλείο που θα παρακινούσε νέα άτομα να συμμετέχουν
στην προσπάθεια. Γι' αυτό στα αρχικά μου μηνύματα
ανέφερα ως παράδειγμα να ανέβει στο transifex μόνο ένας κατάλογος με
πολλά κενά στην μετάφραση (π.χ. από
το playground) για να δοκιμαστεί το εργαλείο σε βάθος χρόνο. Ότι ήξερα
για το συγκεκριμένο εργαλείο απλά το παρέθεσα
σε γνώση της κοινότητας. Υπάρχουν και άλλα εργαλεία εκεί έξω που μπορεί
να είναι καλύτερα π.χ. τα παιδιά από το opensuse
ανέφεραν το weblate που δεν το ήξερα καν, και το pootle επίσης.

Το KDE είναι κάτι που το αγαπάω όπως όλοι όσοι είμαστε εδώ. Τον επόμενο
καιρό θα προσπαθήσω να είμαι πιο ενεργός στη
μεταφραστική διαδικασία, παρά στις συζητήσεις της λίστας αλληλογραφίας
που έχουν πιο μακρόπνοα σχέδια πολλές φορές
με βάθος χρόνου πολλών ετών...

Παιδιά να είσαστε καλά για το βήμα που μου δίνετε και για την αποδοχή,
οι καρδιές μας δεν χαλάνε γιατί
πολύ απλά όλοι ξέρουμε ότι αυτό που κάνουμε το κάνουμε με επένδυση
πολλών ωρών προσωπικού χρόνου
επειδή μας ικανοποιεί. Ο χρόνος και το έργο είναι που δείχνουν τις
σωστές κατευθύνσεις και που πολλές
φορές προσωπικά με έχει κάνει να παραδεχθώ τα λάθη μου και σε δημόσιο
βήμα. Άνθρωποι είμαστε,
λάθη κάνουμε και έτσι απλά προχωράμε...

Εδώ θα είμαι και θα τα λέμε...

Μιχάλης