[kde-i18n-el] Καλησπέρα και εδώ... Για online το σκεφτόμαστε;

Dimitrios Glentadakis dglent at gmail.com
Sat Feb 9 06:21:42 UTC 2013

Στις 09/02/2013 03:43:22 Michail Vourlakos έγραψε:

Παιδιά για να γίνεται η μετάφραση στο transifex το σκεφτόμαστε, καθόλου; έκανα κάτι δοκιμές και με κάνα-δύο σκριπτάκια που έφτιαξα δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα, η δουλειά πέφτει πιο πολύ στον author αλλά από εκεί και πέρα θα είναι εύκολη η συμμετοχή τρίτων καθώς και η δημιουργία εννιαίου online λεξικού. Μας δίνονται βέβαια και έξτρα εργαλεία όπως προτάσεις μετάφρασης, δύο κατηγορίες χρηστών για translators και reviewers κτλ... Θα μπορούσαμε να το δοκιμάσουμε και για ένα μόνο απο τα folder στα messages για δοκιμή για να δούμε αν μας κάνει...

Εγώ είμαι λίγο επιφυλακτικός με το transiflex. Νομίζω ότι βολεύει για μικρά έργα και όχι του μεγέθους του KDE.
Γνωρίζετε αν είναι συνδεδεμένο με το svn ;
Γίνεται απευθείας ενημέρωση από transiflex προς svn και αντιστρόφως;
Μπορούμε να παρακολουθούμε τις αλλαγές, υποβολές κλπ που γίνονται;

Μιχάλη έχε υπόψιν σου ότι υπάρχει περίπτωση να γίνουν αλλαγές του τύπου κατάργηση του websvn αν τυχόν βασίζεις εκεί τα σκριπτ ή κάτι άλλο.
http://lists.kde.org/?l=kde-i18n-doc&m=135872403813883&w=4

--
Dimitrios Glentadakis