[kde-i18n-el] Fwd: KDE Userbase Translation

Dimitrios Glentadakis dglent at gmail.com
Sun Oct 14 13:06:28 UTC 2012

Καλησπέρα Δημήτρη,
προωθώ το μήνυμά σου στη λίστα ταχυδρομείου της ομάδας μετάφρασης, μην ξεχάσεις και να εγγραφείς: https://mail.kde.org/mailman/listinfo/kde-i18n-el

----------  Προωθημένο μήνυμα  ----------

Θέμα: KDE Userbase Translation
Ημερομηνία: 14/10/2012, 15:48:22
Από: Dimitris Kardarakos <dimkard at gmail.com>
Προς: dglent at gmail.com

Καλησπέρα.

Εδώ και κάποιο καιρό, με αφορμή μια γενική πρόσκληση που διάβασα σε
κάποιο blog που ζητούσε μεταφραστές για το userbase.kde.org, έχω
ξεκινήσει εντελώς αυτόνομα να κάνω κάποιες μεταφράσεις στο userbase.
Επειδή δε θεωρώ σωστό να κάνω μόνος μου κάτι τέτοιο από τη στιγμή που
υπάρχει ομάδα εξελληνισμού του kde, αλλά αντίθετα να γίνεται στα πλαίσια
της ομάδας, θα θελα να σας το γνωστοποιήσω.

Σε κάθε περίπτωση, μετά από αυτή την πολύ μικρή εμπειρία που έχω
αποκτήσει, θα θελα να δηλώσω τη διαθεσιμότητα μου στην προσπάθεια των
μεταφράσεων.

Φιλικά,

--
Dimitris