[kde-i18n-el] Τόπος διαμονής ή κάτι άλλο;

stelios sstavra at gmail.com
Thu Nov 22 11:13:19 UTC 2012

2012/11/20 Dimitrios Glentadakis <dglent at gmail.com>

> Στις 20 Νοεμβρίου 2012 12:22 μ.μ., ο χρήστης stelios <sstavra at gmail.com>έγραψε:

> Έχεις δλικιο σε αυτό. Απ΄ότι είδα πχ στη Γαλλική μετάφραση, έχουν
> συμβιβαστεί με τον ορισμό στα msgids
> Πχ το πρώτο το έχουν βάλει "Localitè" αντί για "Commune" που βάζουν στις
> γαλλικές διευθύνσεις, και το δεύτερο "Region" αντί "Département" που θα
> ήταν το σωστό.
>
> --
> Dimitrios Glentadakis

Και επειδή πρόκειται για UI,
το ελάχιστο που θα μπορούσε να γίνει
θα ήταν να επανασχεδιαστεί.
Να γίνει enforce ένα απλό workflow και μέχρι να γίνει αυτό,
να ενσωματωθούν οδηγίες ανάμεσα στα πλαίσια εισαγωγής κειμένου
ώστε να καταλαβαίνει ο χρήστης
ότι η ταχ, θυρίδα είναι εναλλακτική στην πλήρη διεύθυνση,
ότι ο ΤΚ πηγαίνει μαζί με το locality,
το οποίο θα πρέπει να αλλάξει και να δηλώνει το αντίστοιχο του δήμου,
ότι τα πεδία πάνω από το δήμο δηλώνουν κάτι στενότερο,
ότι τα πεδία κάτω από το δήμο δηλώνουν κάτι ευρύτερο
και ότι το region δηλώνει περιφέρεια

Το bugtracking μάλλον δεν περιλαμβάνει και wish list ή requirements issues,
οπότε τι γίνεται, αναζητάμε τον προγραμματιστή;

Stelios