[kde-i18n-el] Αποστολή μεταφράσεων - ένα χέρι βοήθειας

Dimitrios Glentadakis dglent at gmail.com
Sun Nov 4 13:38:17 UTC 2012

Επειδή ο αριθμός των μεταφράσεων κινείται σε μεγάλα επίπεδα, θα ήθελα ένα χέρι βοήθειας,
ώστε να μου μειωθεί ο απαιτούμενος χρόνος για την αποστολή τους.

Ειδικά από το τέλος του 2012 και μετά, θα έχω μέγιστες αλλαγές (αλλαγή θέσης εργασίας + μετακόμιση)
Θα μπορώ κυρίως να συνεισφέρω τα σαββατοκύριακα μόνο (και όχι όλα):
Καλό είναι οι μεταφράσεις να μην «μπαγιατίζουν» και να αποστέλλονται άμεσα.

Ευχαριστώ

--
Dimitrios Glentadakis