[kde-i18n-el] M +38 -23 kde-workspace/libtaskmanager.po

stelios sstavra at gmail.com
Mon Mar 5 22:01:51 UTC 2012

On 5 March 2012 20:04, Dimitrios Glentadakis <dglent at gmail.com> wrote:
> Στις Σάββατο 03 Μάρτιος 2012 07:37:28 Dimitrios Glentadakis γράψατε:

> Στο kde-workspace/libtaskmanager.po
> Αυτό μπορεί να αποδοθεί κάπως καλύτερα ; Μου ξενίζει κάπως το εκτοξευτής αλλά γενικά δεν κατανοώ την παράγραφο :
>
> To associate an application with a launcher, the task manager reads the
> application's window class and name. These are then used to look up the
> launcher details of an installed application. This attempts to match these
> against the application's 'Name'. This can sometimes fail. The list above
> allows you to manually set the class+name to launcher/name mapping.

> [...]

Launcher εννοεί το πρόγραμμα που κάνει start
μια εφαρμογή όταν κάνεις κλικ πάνω σε αυτήν.
Μπορείς να πεις π.χ. πρόγραμμα εκκίνησης.
Το window class είναι C++ class. Δεν έχω κανένα τρόπο να to μεταφράσω αυτό.
Προσωπικά δεν το μεταφράζω.
Πρόκειται για κατηγορία, για έναν αφηρημένο τύπο
από τον οποίο υλοποιούνται αντικείμενα αυτού του τύπου.
Προφορικά στους προγραμματιστές έχει επικρατήσει κλάση.
Μπορείς όμως αν θέλεις, να βασιστείς στο ότι η εφαρμογή συσχετίζεται
με ένα object (αντικείμενο) της class Window
και να το χρησιμοποιήσεις στη μετάφραση ως «αντικείμενο του τύπου Window».
Όταν λέει reads the class, υποθέτω ότι κοιτάει
τις συναρτήσεις-μέλη της class αυτής,

Δίνω μια απόδοση που να βρίσκεται όσο το  δυνατόν πιο κοντά στο νόημα

Για να συσχετιστεί μια εφαρμογή με ένα πρόγραμμα εκκίνησης, ο διαχειριστής
εργασιών διαβάζει την κλάση και το όνομα του παραθύρου της εφαρμογής.
Αυτά στη συνέχεια χρησιμοποιούνται στην εξεύρεση των λεπτομερειών
του κατάλληλου προγράμματος εκκίνησης για μια εγκατεστημένη εφαρμογή
και επιχειρείται το ταίριασμά τους με το 'Όνομα' της εφαρμογής.
Αυτό μπορεί μερικές φορές να αποτύχει. Η παραπάνω
λίστα σάς επιτρέπει να ορίσετε χειροκίνητα το όνομα μαζί με την κλάση
για να συσχετιστεί το πρόγραμμα εκκίνησης με το όνομα της εφαρμογής.

Stelios