[kde-i18n-el] branches/stable/l10n-kde4/el/messages/kdeplasma-addons

Dimitrios Glentadakis dglent at gmail.com
Sat Mar 3 05:43:53 UTC 2012

Στις Κυριακή 18 Δεκέμβριος 2011 14:41:36 stelios γράψατε:

> Ναι.
>
> Γενικά, όχι μόνο εξαιτίας αντικειμενικών δυσκολιών,
> δεν είμαι υπέρ της άποψης ότι θα πρέπει να μεταφράζονται τα πάντα
> έστω και με το ζόρι.
>
> Το commit υπάρχει ως υποβολή, ενσωμάτωση, καταχώρηση,
> αποστολή το έχω βάλει στο extragear-sysadmin.
> Ενώ το υποβολή και ίσως και το αποστολή φαίνονται εντάξει,
> υπάρχουν περιπτώσεις όπου η περιφραστική διατύπωση
> κάνει το νόημα ξεκάθαρο ειδικά αν δεν γίνεται αντιληπτό
> από το πλαίσιο ή το παράθυρο διαλόγου όπου εμφανίζονται
> αυτά τα μηνύματα, ότι αναφέρονται στο αποθετήριο
> [...]

Έκανα την παρακάτω αλλαγή:

 #: dataengines/kdecommits/plasma-engine-kdecommits.desktop:2
 msgctxt "Name"
 msgid "KDE Commits Engine"
-msgstr "Μηχανή ενσωμάτωσης του KDE"
+msgstr "Μηχανή αλλαγών αποθετηρίου του KDE"

Πείτε μου αν υπάρχει κάποια αντίρρηση

--
Dimitrios Glentadakis