[kde-i18n-el] l10n-kde4/el/messages/www

stelios sstavra at gmail.com
Tue Jan 24 22:19:15 UTC 2012

Το μέτοχος στη δημιουργία δεν είναι άσχημο,
αλλά χάνεται το στοιχείο της διασκέδασης.
Ό,τι υπάρχει πριν το κόμμα θεωρώ ότι είναι προβληματικό, όχι μετά το κόμμα.
Δεν είναι δηλαδή μεταφραστικό το πρόβλημα.
Όχι, το αγάπη έστω και για μη κερδοσκοπικό ίδρυμα,
δε νομίζω ότι είναι αποδεκτός κανόνας προώθησης μιας ιδέας ή προϊόντος..
Αν το διαβάζεις ξανά και ξανά φέρνει κάπως
προς τους διάφορους θεόσταλτους τηλεκήρυκες.
Αν δει κανείς το site, τι βλέπει;
Δείξε την αγάπη σου, πέσε το κατοστάρικο.
Πέρα από το αστείο του πράγματος,
τέτοια μηνύματα είναι για πολύ συγκεκριμένο ακροατήριο.