[kde-i18n-el] Μετάφραση ημερολογίου

Nikos Platis nplatis at freemail.gr
Thu Oct 13 12:34:27 UTC 2011

Το είχα παρατηρήσει και εγώ στο 4.7 και είχα (κατά λάθος) στείλει
μήνυμα στη λίστα linux-greek-users
(http://lists.hellug.gr/pipermail/linux-greek-users/2011-August/077634.html),
απ' όπου (ίσως και λόγω καλοκαιριού) δεν είχα λάβει απάντηση.

Τώρα που το Arch προχώρησε σε 4.7.2 βλέπω «Πέμπτη 13 του Οκτωβρίου»,
το οποίο πάλι είναι λάθος...

Νίκος

Στις 13 Οκτωβρίου 2011 3:21 μ.μ., ο χρήστης Nikolaos Pantazis
<pantazisnikolaos at gmail.com> έγραψε: