[kde-i18n-el] l10n-kde4/el/messages/kde-baseapps

Γιώργος Κυλάφας (Giorgos Kylafas) gekylafas at gmail.com
Thu Nov 24 09:01:07 UTC 2011

Δεν μπαίνει κόμμα μεταξύ του υποκειμένου και του ρήματος μιας
πρότασης, ιδιαίτερα όταν δεν παρεμβάλλεται τίποτα μεταξύ τους!

Το ίδιο, έστω και αν εδώ παρεμβάλλεται το «πλήκτρων στο παράθυρο τερματικού».

Αντιθέτως, κόμμα (πρέπει να) μπαίνει πριν την αναφορική αντωνυμία («οι
οποίοι»), εδώ όμως έχει παραληφθεί.

Στις 23 Νοεμβρίου 2011 11:46 μ.μ., ο χρήστης stelios <sstavra at gmail.com> έγραψε:
> Τα πλήκτρα συνδυασμών ελέγχουν, πώς οι συνδυασμοί πλήκτρων στο παράθυρο
> τερματικού μετατρέπονται σε ροή χαρακτήρων, οι οποίοι στέλνονται στο τρέχον
> πρόγραμμα τερματικού.

Αυτό είναι καλύτερο. Εγώ ίσως να μην έβαζα κόμμα πριν το «πώς», αλλά
ίσως έτσι (με κόμμα) είναι σωστότερο.

--
Γιώργος Κυλάφας (Giorgos Kylafas)
http://en.wikipedia.org/wiki/Posting_style#Inline_replying