[kde-i18n-el] wicd-kde

Dimitrios Glentadakis dglent at gmail.com
Mon Nov 21 20:07:49 UTC 2011

Στις Κυριακή 20 Νοέμβριος 2011 13:15:23 stelios γράψατε:

> Όχι, είναι σωστά. δεν είναι μόνο «αναζήτηση στον τομέα».
> Θα αναζητηθεί και ο ίδιος τομέας που ορίζεται.
> Αν γίνει αναζήτηση για kde, θα γίνει επίλυση της αναζήτησης
> με το IP του kde.org πρώτα.
>
> Stelios

Εμένα στην αρχή μου πήγαινε καλύτερα το «Τομέας αναζήτησης» αλλά όσο το σκέφτομαι μου βγαίνει όπως η κότα και το αυγό.
Δεν ξέρω, αν υπάρχει αντίρρηση , να μείνει όπως έγινε τελευταία ή να αλλάξει; προσωπικά δεν έχω πρόβλημα είτε με το ένα είτε με το άλλο.

--
Dimitrios Glentadakis