[kde-i18n-el] Login screen

Nikolaos Pantazis pantazisnikolaos at gmail.com
Tue Nov 15 11:58:56 UTC 2011

2011/11/14 Dimitrios Glentadakis :

> Εγώ θα προτιμούσα οθόνη σύνδεσης.
>
> Στις ρυθμίσεις συστήματος, τώρα έχει το «οθόνη εισόδου» και λίγο πιο κάτω
> «συσκευές εισόδου» δεν ξέρω αν μπορεί να μπερδέψει κάποιον.

Από τη στιγμή που για τους άλλους είναι αδιάφορο, εσύ που θα κάτσεις
να ομογενοποιήσεις τις μεταφράσεις, εσύ αποφασίζεις!

Προσωπικά το ίδιο μου κάνει γιατί ξέρω τι είναι, αλλά για νέο χρήστη,
δεν μπορώ να μαντέψω εύκολα. Ίσως με το «σύνδεσης» νομίσει σύνδεση στο
internet, ίσως με το «εισόδου» να το μπερδέψει με τις συσκευές εισόδου
που βλέπει παρακάτω... Αρχική οθόνη; Εισαγωγή οθόνη;