[kde-i18n-el] Fwd: Help needed: how to write geographic coordinates in $YOUR language?

Γιώργος Κυλάφας (Giorgos Kylafas) gekylafas at gmail.com
Thu Nov 10 20:15:09 UTC 2011

Στις 10 Νοεμβρίου 2011 9:33 μ.μ., ο χρήστης Nikolaos Pantazis
<pantazisnikolaos at gmail.com> έγραψε:
> Ίσως άσχετο, αλλά το ° πώς θα το πληκτρολογούμε;

Με τη πληκτρολόγιο στα ελληνικά: AltGr+0 (δηλ. δεξί Alt + «μηδέν»)

> Παίζει να μπούνε τα: μοίρες/μοίρα, λεπτό/α, δευτερόλεπτο/α και ως εναλλακτικά, μαζί μα τα:
> °, ' και " ;

Θα πρότεινα όχι, για λόγους χώρου. Επίσης, δεν νομίζω ότι στις άλλες
γλώσσες έχουν προτείνει τις δικές τους λέξεις αντί των συμβόλων.

> Υ.Γ.: Ούτε εγώ πολυκατάλαβα αν θα το πληκτρολογούμε ή θα το επιλέγουμε
> από κάπου.

Υποθέτω ότι θα το πληκτρολογούμε στο krunner ή/και θα φαίνεται στο Marble.

--
Γιώργος Κυλάφας (Giorgos Kylafas)
http://en.wikipedia.org/wiki/Posting_style#Inline_replying