[kde-i18n-el] Re: l10n-kde4/el/messages

stelios sstavra at gmail.com
Tue May 31 00:08:22 CEST 2011

2011/5/30 Nikolaos Pantazis <pantazisnikolaos at gmail.com>:

> Να κάνουμε ψηφοφορία, μέχρι τώρα είμαστε 1-1!
> Οι λόγοι μου είναι αισθητικοί και εμένα, μου αρέσει να τα βλέπω να
> σφιχταγκαλιάζουν τις προτάσεις... Όταν τα βλέπω με κενά, τα νιώθω
> κάπως αυστηρά και τυπικά!
Δεν το θεωρώ σημαντικό.
Μια λύση, αν οι λόγοι είναι αισθητικοί, είναι η ομοιομορφία που ζητάτε
να προκύψει από τη χρήση αυτού που επιλέγει ο καθένας,
έτσι ώστε να γίνουν δεύτερες σκέψεις με βάση το ορατό αποτέλεσμα.
Επίσης αν ρίξετε μια ματιά στο ιστορικό των εισαγωγικών αυτών
μπορείτε να δείτε αν η χρήση τους στον έντυπο λόγο ενισχύει την άποψή σας.
Γενικά πάντως τα συνήθη σημεία στίξης κατά κανόνα δεν τα χωρίζουμε με
κενά από τους χαρακτήρες,
εκτός αν γίνεται για λόγους ευκρίνειας, π.χ. σε μικρού μεγέθους γραμματοσειρά,
σε αντίθεση με τους τελεστές όπου στις περισσότερες περιπτώσεις
χρησιμοποιούνται κενά
Ωστόσο μπορεί να δικαιολογείται το κενό πριν από σημείο στίξης για
πρακτικούς λόγους,
αν μια φράση τελειώνει, π.χ. με ένα URL
Οπότε νομίζω ότι η ομοιομορφία είναι κάτι σχετικό.