[kde-i18n-el] Re: Την αντί του Στις ;

Dimitrios Glentadakis dglent at gmail.com
Mon May 30 19:05:05 CEST 2011

Στις Δευτέρα 30 Μάιος 2011 17:57:57 Nikolaos Pantazis γράψατε:
> -Προφανώς, αλλά φοβάμαι ότι διαβάζει τους μήνες από λίστα στην ονομαστική.

Ρώτησα και στη λίστα του kde-doc να μας βοηθήσουν λίγο με αυτόο το θέμα.
Επείδη τα αγγλικά μου δεν είναι και τόσο καλά στην έκφραση, αν νομίζετε ότι το μηνυμά μου μπερδεύει τον αναγνώστη, μπορεί κάποιος παρακαλώ να παρέμβει και να βελτιώσει το ερώτημα;

--
Dimitrios Glentadakis