[kde-i18n-el] Re: trunk updates

stelios sstavra at gmail.com
Mon May 23 15:37:55 CEST 2011

2011/5/23 Dimitrios Glentadakis <dglent at gmail.com>:
> Το unmount το μεταφράζω αποπροσάρτηση και το remove αφαίρεση. Με τη λογική ότι μπορείς να αποπροσαρτήσεις
> μια συσκευή χωρίς να την αφαιρέσεις.

Εντάξει, λες δηλαδή
το «αποπροσάρτηση» να αφορά λογική αφαίρεση
και το «αφαίρεση» να αφορά φυσική αφαίρεση.

Το unmount στο KDE δίνεται με το safely remove
το οποίο κατά κάποιον τρόπο
επεξηγεί τι προσφέρει το unmount χωρίς να το ονομάζει.
Το mount/unmount σε filesystems ορίζεται με τα συνώνυμα attach/detach

Ξεκίνησα για να δω αν μπορεί να βρεθεί
κάτι καλύτερο αντί για το αποπροσάρτηση
Βγαίνει εύκολα από το προσάρτηση που είναι εντάξει
αλλά δεν έχω πειστεί ότι με το απο- μπορεί να βοηθήσει.

Stelios