[kde-i18n-el] Re: Ενημερώσεις μεταφράσεων στο kde sc 4.6.1

Dimitrios Glentadakis dglent at gmail.com
Sat Mar 5 17:29:00 CET 2011

Στις Σάββατο 05 Μάρτιος 2011 14:53:55 γράψατε:
> Στις Σάββατο 05 Μαρτίου 2011 13:30:47 Dimitrios Glentadakis γράψατε:

> Μα το bluedevil.pot υπάρχει στο stable, απλώς είναι αμετάφραστο. Δεν λέω να
> βάλω αρχεία που δεν υπάρχουν!
> Τέλος πάντων, θα ψάξω ποια υπάρχουν στο stable αμετάφραστα ενώ στο trunk είναι
> μεταφρασμένα και θα τα συγχωνεύσω.

Έχεις δίκιο, το bluedevil έπρεπε να το έχει γιατι υπάρχει στο stable. Μάλλον είναι διαφορετική έκδοση γιατί δεν έχουν τον ίδιο αριθμό μεταφράσεων (ίσως γι αυτό να μην μεταφέρθηκε αυτόματα στο stable). Το συγχώνευσα με αυτό του trunk, και πρόσθεσα και τα desktop_extragear-base_kwebkitpart.po desktop_extragear-base_bluedevil.po

http://lists.kde.org/?l=kde-commits&m=129934208713647&w=2
http://websvn.kde.org/branches/stable/l10n-kde4/el/messages/extragear-base/bluedevil.po

--
Δημήτριος Γλενταδάκης