[kde-i18n-el] Re: Την αντί του Στις ;

Dimitrios Glentadakis dglent at gmail.com
Sun Jun 5 12:55:40 CEST 2011

Στις Δευτέρα 30 Μάιος 2011 19:05:05 γράψατε:
> Στις Δευτέρα 30 Μάιος 2011 17:57:57 Nikolaos Pantazis γράψατε:
>

> Ρώτησα και στη λίστα του kde-doc να μας βοηθήσουν λίγο με αυτόο το θέμα.
> Επείδη τα αγγλικά μου δεν είναι και τόσο καλά στην έκφραση, αν νομίζετε ότι το μηνυμά μου μπερδεύει τον αναγνώστη, μπορεί κάποιος παρακαλώ να παρέμβει και να βελτιώσει το ερώτημα;

Μάλλον το καλύτερο θα ήταν να φύγουν τα «Στις», «ο/η» και «γράψατε» και να μείνει μόνο η άνω και κάτω τελεία όπως είπε ο Νίκος. Δεν βλέπω πως μπορούμε να κάνουμε άλλες τροποποιήσεις αφού δεν μπορούμε καν να διαχωρίσουμε καν τη μεταβλητή του χρήστη από την ημερομηνία

--
Dimitrios Glentadakis