[kde-i18n-el] Re: l10n-kde4/el/messages/kdepim

Dimitrios Glentadakis dglent at gmail.com
Sat Jun 4 17:28:34 CEST 2011

Στις Πέμπτη 02 Ιούνιος 2011 18:22:57 stelios γράψατε:

> Από EU μόνο τη Γερμανία ίσως και το Βέλγιο
> Στο libkdepim.po υπάρχει state και country τα οποία ελπίζω δεν είναι
> υποχρεωτικά πεδία.
>
> Το σωστότερο είναι Κρατίδιο/Πολιτεία,
> αλλά όπως και να μεταφραστεί
> ο καθένας θα βάζει κρατίδια για τη Γερμανία,
> κομητείες για την Αγγλία και νομούς/περιφέρειες για Ελλάδα και Ιταλία
> επειδή το πρόβλημα δεν είναι στη μετάφραση, είναι στον κώδικα

Θέλετε να αλλάξει η τρέχουσα μετάφραση ;

Εγώ λέω να παραμείνει το «Νομός» αφού είναι αυτό που χρειάζεται σε μια Ελληνική διεύθυνση και να αφήσουμε να έχει το πρόβλημα ο Αμερικάνος. Δηλαδή να αναγκαστεί αυτός να γράψει στο πεδίο «Νομός : Μασαχουσέτη» και όχι ο Έλληνας στο πεδίο «Πολιτεία: Μεσσηνίας» αφού μιλάμε για την Ελληνική έκδοση του KDE.

--
Dimitrios Glentadakis