[kde-i18n-el] Re: Μερικές διορθώσεις και προσθήκες στο desktop_kdeplasma-addons.po

Dimitrios Glentadakis dglent at gmail.com
Sat Jan 15 21:28:40 CET 2011

Στις Σάββατο 15 Ιανουάριος 2011 18:36:02 Nikolaos Pantazis γράψατε:
> Αρκεί που επισυνάπτω τα .po ή πρέπει να κάνω και τα commit; Δεν ξέρω πως.

Για λογαριασμό svn θα πρέπει να επικοινωνήσεις με τον Πέτρο Βιδάλη.

Όσον αφορά για την αποστολή μέσω της λίστας νομίζω είναι ένας απλός και εύκολος τρόπος, όσο δεν υπάρχει μεγάλος αριθμός συμμετοχής.

> Στις 15 Ιανουαρίου 2011 7:32 μ.μ., ο χρήστης Nikolaos Pantazis έγραψε:

Οκ το αρχείο:
http://lists.kde.org/?l=kde-commits&m=129512110225962&w=2
http://websvn.kde.org/trunk/l10n-kde4/el/messages/kdeplasma-addons/desktop_kdeplasma-addons.po

Πολύ σωστές οι παρεμβάσεις σου και συγχαρητήρια για την παρατηρητικότητα :)

--
Δημήτριος Γλενταδάκης