[kde-i18n-el] Re: Ενημέρωση στο φάκελο Calligra

Nikolaos Pantazis pantazisnikolaos at gmail.com
Mon Apr 25 19:18:13 CEST 2011

*koabstraction.diff

#: KoAbstractApplicationController.cpp:576
 msgid "Saving is supported in ODF formats only"
-msgstr "Η αποθήκευση υποστηρίζεται για τύπους αρχειοθέτησης ODF μόνο"
+msgstr "Η αποθήκευση υποστηρίζετε μόνο σε μορφή ODF"
--υποστηρίζεται

διαφάνεια - σλάιντ
-Δεν έχω γνώμη, αλλά γιατί αλλάχτηκε;

 #: KoAbstractApplicationController.cpp:878
 msgid "Do you want to delete the sheet?"
-msgstr "Να διαγραφεί το φύλλο;"
+msgstr "Θέλετε να διαγράψετε αυτή την σελίδα;"
---Αν αναφέρεται σε λογιστικό φύλλο, «Θέλετε να διαγράψετε αυτό το
φύλλο;» αλλά δεν έχω χρησιμοποιήσει ποτέ το πρόγραμμα και δεν ξέρω αν
ταιριάζει περισσότερο.

Στις 25 Απριλίου 2011 6:20 μ.μ., ο χρήστης Dimitrios Glentadakis
<dglent at gmail.com> έγραψε: