[kde-i18n-el] Re: trunk kdeartwork

Nikolaos Pantazis pantazisnikolaos at gmail.com
Mon Apr 25 12:44:05 CEST 2011

Στον πίνακα ελέγχου (δεν ξέρω αν και πού αλλού) το «desktop themes»
μεταφράζεται «θέμα». Θα πρέπει να υπάρχει ομοιομορφία, αλλιώς ο
χρήστης θα μπερδευτεί νομίζοντας ότι ίσος είναι κάτι διαφορετικό.
Προσωπικά προτιμώ το «θέμα», γιατί και στα αγγλικά έχει το ίδιο νόημα.

Η λέξη «σέλαα» είναι πολύ άγνωστη και στην αρχή νόμισα πως ήταν ορθογραφικό.
Προτείνω:
"An aurorae theme based on air plasma theme and oxygen-lookalike buttons"
"Μια σύνθεση με σέλαα με βάση το air plasma και κουμπιά παρόμοια με του oxygen"
-Με θέμα το σέλας, βασισμένο στο air plasma και με κουμπιά παρόμοια με
του oxygen
"An Aurorae theme based on the Oxygen plasma theme."
"Μια σύνθεση με σέλαα με βάση το Oxygen plasma"
-Με θέμα το σέλας, βασισμένο στο Oxygen plasma

"Elegant textured theme"
"Κομψή σύνθεση ύφανσης"
-Texture=υφή ή μοτίβο, «Θέμα με κομψή υφή»