[kde-i18n-el] Re: trunk kdepim-runtime updates

Dimitrios Glentadakis dglent at gmail.com
Sat Apr 23 07:28:22 CEST 2011

2011/4/23 stelios <sstavra at gmail.com>

> Update σε παλαιότερες μεταφράσεις
>
> Στο desktop_kdepim-runtime.po
> άφησα τα σχόλια στο τέλος, αλλά υποθέτω ότι δεν χρειάζονται
> Υπάρχει και ένα θέμα με το serialization, δεν ξέρω αν έχει βρει κανείς
> κάτι καλύτερο
>
> Stelios

http://lists.kde.org/?l=kde-commits&m=130353639203485&w=2

Έκανα την παρακάτω αλλαγή γιατί « χτύπαγε » λάθος:

 msgid "No item found for remoteid %1"
+msgstr "Δεν βρέθηκε αντικείμενο για το αναγνωριστικό απομακρυσμένης
σύνδεσης %1"

Τα σχόλια στο τέλος παραμένουν για την ιστορία, καλό είναι να παραμείνουν
για τυχόν μελλοντική επαναφορά, και αφού δεν τα σβήνει ο συντηρητής ας τα
αφήσουμε.

Το serialization το βρήκα « σειριακοποίηση » εδώ:
http://www.moto-teleterm.gr/search_gr.asp

--
Δημήτριος Γλενταδάκης