[kde-i18n-el] Re: gwenview.po και processui.po

Dimitrios Glentadakis dglent at gmail.com
Fri Apr 15 20:14:42 CEST 2011

Στις Παρασκευή 15 Απρίλιος 2011 17:15:08 Nikolaos Pantazis γράψατε:
> ---gwenview.po ---
> Όταν τροποποιείται μια εικόνα στο gwenview (πχ περιστρέφεται), και
> μετά αλλάξει η προβολή σε μια άλλη χωρίς να αποθηκευτούν οι αλλαγές,
> εμφανίζεται το:
> Μια εικόνα τροποποιημένη     Μετάβαση σε αυτό
> Προτείνω να αλλάξει σε: Μετάβαση σε αυτή.
>
> ---processui.po---
> Τα παρακάτω σχόλια στο Δραστηριότητα συστήματος, εμφανίζονται σε μία
> γραμμή με αποτέλεσμα να μην χωράνε καλά στην οθόνη. Το πρόβλημα απ'
> ότι καταλαβαίνω είναι ότι δεν περικλείονται από τα <qt> </qt> που
> [...]
ok οι αλλαγές:

http://lists.kde.org/?l=kde-commits&m=130289078932424&w=2

Για το bug, μπορείς να το αναφέρεις στη λίστα : kde-i18n-doc at kde.org  ;
διαφορετικά, αν θέλεις να το προωθήσω, μπορείς να ανεβάσεις ένα στιγμιότυπο ώστε να έχω ολοκληρωμένη αντίληψη του τι συμβαίνει;

--
Δημήτριος Γλενταδάκης