[kde-i18n-el] Re: katesql, phono_vlc

Nikolaos Pantazis pantazisnikolaos at gmail.com
Thu Apr 14 17:46:54 CEST 2011

Μερικές παρατηρήσεις:

(kdebase/katesql.po)

-Σε πολλές περιπτώσεις ακολουθείται η αγγλική συνήθεια για κεφαλαία
μέσα στη πρόταση που νομίζω έχουμε αποφασίσει στα ελληνικά να μην την
ακολουθούμε.

-Το database μεταφράζεται "βάση" αντί "βάση δεδομένων" φοβάμαι μην
δημιουργήσει σύγχυση

"Connection Wizard"
"Διαδικασία Σύνδεσης"
-Προτείνω "Οδηγός σύνδεσης" ή "Βοηθός σύνδεσης". Το "Μάγος σύνδεσης"
δεν μου αρέσει.

"Hostname:"
"Υπολογιστής:"
-"Όνομα υπολογιστή:"

"Username:"
"Χρήστης:"
-"Όνομα χρήστη"

"Resize columns to contents"
"Προσαρμογή μεγέθους στηλών"
-"Προσαρμογή πλάτους στηλών στα περιεχόμενα"

"Resize rows to contents"
"Προσαρμογή μεγέθους γραμμών"
-"Προσαρμογή ύψους γραμμών στα περιεχόμενα"

"Use system locale"
"Χρήση εντοπιότητας"
-"Χρήση τοπικών ρυθμίσεων συστήματος"

"Output Target"
"Όνομα Προορισμού"
-"Προορισμός εξόδου"

"Select the output target."
"Επιλογή προορισμού"
-"Επιλογή προορισμού εξόδου"

"Current document"
"Το παρόν έγγραφο"
-"Τρέχον έγγραφο"

"Fields Format"
"Τύποι πεδίων"
-Δεν ξέρω που αναφέρεται αλλά το "Μορφή πεδίων" μου μοιάζει καλύτερο.

"Select fields format.\n"
"Click on \"Finish\" button to export data."
"Επιλογή τύπων πεδίων.\n"
"Πατήστε \"Τέλος\" για εξαγωγή δεδομένων."
-μορφής πεδίων;

"Save and restore connections in Kate session"
"Αποθήκευση και ανάκτηση συνδέσεων"
-"Αποθήκευση και ανάκτηση συνδέσεων στη συνεδρία Kate"

"Output Customization"
"Παραμετροποίηση Αποτελέσματος"
-Εξόδου;

"SQL Text Output"
"Εξαγωγή Κειμένου SQL"
-"Έξοδος κειμένου SQL"

"SQL Data Output"
"Εξαγωγή Δεδομένων SQL"
-"Έξοδος δεδομένων SQL"

"Views"
"Εικονικοί Πίνακες"
-;

"Generate"
"Κατασκευή"
-"Δημιουργία"

Στις 12 Απριλίου 2011 7:31 μ.μ., ο χρήστης Dimitrios Glentadakis
<dglent at gmail.com> έγραψε: